MASZ PYTANIA?

PRAKTYCZNE WARSZTATY:
STWÓRZ PIERWSZĄ MAPĘ PODRÓŻY KLIENTA DLA SWOJEJ FIRMY!


Weź udział w praktycznych warsztatach, w trakcie których nauczysz się tworzyć Mapę Podróży Klienta a także Persony. Dowiesz się, co sprawia, że Twoi klienci decydują się na usługi bądź produkty Twojej firmy, a także dlaczego z nich rezygnują. Nauczysz się sprawdzać, czego klienci doświadczają w kontakcie z Twoją firmą oraz jak możesz to poprawić. I gwarantujemy, że nie będą to kolejne nudne warsztaty, gdzie teoria zdominuje część praktyczną. Przygotuj się na krótki wstęp teoretyczny i intensywne warsztaty w grupie. Poznasz przy okazji znane na rynku narzędzie - zestaw warsztatowy Mapa Podróży Klienta, opracowany przez agencję uxon.

Korzyści


Warsztaty z tworzenia Mapy Podróży Klienta pomoże Ci:

  • Określić persony, czyli reprezentantów odpowiednich grup odbiorców Twoich usług lub produktów.

  • Przeanalizować każdą interakcję klienta z Twoją firmą.

  • Stworzyć Mapę Podróży Klienta, która da Ci pełen obraz tego, co odczuwa Twój klient.

  • Samodzielnie stworzyć Customer Journey Map i przeprowadzać cyklicznie proces analizy usług i doświadczenia klienta za pomocą jedynego w Polsce Zestawu Warsztatowego Mapa Podróży Klienta.

DLA KOGO TE WARSZTATY?


Dla wszystkich firm z sektora MŚP. Dla pracowników działu obsługi klienta, działu marketingu, w tym także dla dyrektorów i menadżerów, którzy są odpowiedzialni za budowanie dobrych relacji z klientami.

PROGRAM WARSZTATÓW:


  1. Krótkie wprowadzenie teoretyczne:
    1. Czym jest tzw. Customer Experience oraz Customer Experience Management, czyli Doświadczenia Klientów, a w tym:
      • po co firmom Mapa Podróży Klienta?
      • jak analizować punkty styku i jak badać potrzeby klientów?
  2. Warsztaty:
    1. 7 kroków do stworzenia i udoskonalania Mapy Podróży Klienta:
      • tworzenie person
      • budowanie etapów podróży klienta
      • określanie punktów styku
      • tworzenie mapy
      • analiza punktów styku
      • generowanie pomysłów na usprawnienie etapów
      • opracowanie i monitorowanie Planów Działań
    2. krótkie podsumowanie wiedzy oraz wskazanie narzędzi przydatnych w procesie udoskonalania Mapy Podróży Klienta:
      • przegląd narzędzi
      • praktyczne zastosowanie.
  3. Wręczenie certyfikatów ukończenia praktycznych warsztatów oraz rabatów na zestaw warsztatowy.
  4. Konsultacje powarsztatowe - każdy uczestnik będzie mógł wykorzystać 2h bezpłatnych konsultacji (telefonicznych) z trenerem.

Trener:




Bartek Matusiak - prezes i zarazem projektant usług w agencji Uxon – Digital marketing & social media. Pracuje z przedsiębiorcami, prezesami i menedżerami sektora MŚP. Specjalizuje się w udoskonalaniu działających firm, a także wdrażaniu na rynek nowych brandów. Absolwent Zarządzania Innowacją na warszawskim SWPS. Pomysłodawca pierwszego w  Polsce zestawu warsztatowego do tworzenia Mapy Podróży Klienta. Prowadził warsztaty dla takich firm, jak BZ WBK, sage, DECATHLON, XPLUS, AUTOREDUTA.

Zapisz się na warsztaty już teraz!


1. Termin warsztatów i ilość osób:

Cena: 499 zł netto

2. Zamawiający i dane do faktury:

Pozostaw puste, jeśli zapisujesz się jako osoba prywatna
-
Pozostaw puste, jeśli zapisujesz się jako osoba prywatna

3. Rodzaj płatności:

4. Zgody formalne: